Atrakcyjna ekspozycja słodkości skutecznie kusi na małe co nieco. Pokaż je z jak najlepszej strony!
Atrakcyjna ekspozycja słodkości skutecznie kusi na małe co nieco. Pokaż je z jak najlepszej strony!

Spore grono kulinarnych specjalistów zgadza się co do tego, iż wizualna strona jedzenia odgrywa bardzo porównywalną rolę do walorów smakowych i zapachowych. Cukiernicza gałąź branży gastronomicznej ma na to najwięcej dowodów. Mało kto decyduje się na zamówienie jakiegoś deseru, zanim nie zobaczy jak wygląda konkretne ciasto, owocowo-lodowy pucharek, kremówka, galaretka itd. Nawet najładniejsze zdjęcia w menu czy na reklamach przed lokalem nie zastąpią przeszklonej, dobrze oświetlonej witryny. Właściwie wyeksponowanie słodycze w dobrze widocznym miejscu mają ogromną szansę na przyciągnięcie klientów do lokalu.

Widzisz apetyczne ciasteczko? Ośrodki przyjemności w mózgu już się niecierpliwią

I do decyzyjnej części szarej masy wysyłają jeden komunikat: kup i zjedz! Tak po prostu funkcjonuje fizjologia człowieka. Trudno oprzeć się takiej pokusie, zwłaszcza kiedy ślinka już cieknie. Nie sposób policzyć, ile ambitnych planów dietetycznych zostało brutalnie spacyfikowanych na sam widok pysznych słodkości. Cóż, taka już rola cukierników: dostarczać przyjemność, a nie liczyć kalorie. W Resto Quality doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego projektując wyposażenie dla ciastkarni bierzemy pod uwagę również wizualny efekt końcowy. Wysokość, na jakiej znajdują się produkty w witrynie cukierniczej, delikatne nachylenie półek stwarzające określone kąty widzenia – takie detale mają znaczenie w skutecznym przekonywaniu do zakupów. Wielkie koncerny wydają fortunę na wsparcie ośrodków naukowych, aby poznać nieuświadomione preferencje i reakcje konsumentów... a ta wiedza prędzej czy później się upowszechnia. Trzeba tylko zrobić z niej odpowiedni użytek.

Kuszące obrazki to jedno. Równie istotne są okoliczności przechowywania wyrobów

Nawet najpiękniejszy, kunsztownie udekorowany torcik bardzo szybko straci cały swój urok, jeśli będzie trzymany w niewłaściwych warunkach. Przyschnięty krem albo półpłynne lody prezentują się fatalnie i sugerują, że deser ma już parę dni. Żaden klient nie da się przekonać, że ma do czynienia ze słodyczami przygotowanymi dzisiaj rano. Witryna cukiernicza musi pracować niezawodnie, utrzymywać w środku dokładnie tyle stopni Celsjusza, ile pokazuje na wyświetlaczu. Bardzo ważna jest także możliwość regulowania temperatury: ręcznie bądź elektronicznie.

Dobór konkretnego modelu zależy od potrzeb konkretnej gastronomii. Ciasta będą pokazywane wyłącznie w środku, a może planowana jest sprzedaż z poziomu na ulicy? Cukiernictwo to podstawowa czy dodatkowa działalność? Jak wygląda aktualne wyposażenie? Odpowiedź na te i wiele innych pytań jest niezbędna, aby wskazać witrynę cukierniczą optymalną dla danego lokalu. W związku z tym zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą Resto Quality i kontaktu z naszymi doradcami klienta. Razem znajdziemy najlepsze rozwiązanie!

KONTAKT

12 307 06 72
FAX
12 345 03 28
E-MAIL
info@restoquality.pl
Resto Quality
  • Resto Quality Sp. z o.o. 30-554 Kraków

Sąd rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego: 0000511822, NIP: 675-150-38-22,
Kapitał zakładowy: 25 000,00 PLN

Dane kontaktowe

Prowadzimy szkolenia z obsługi sprzętów oraz organizujemy pokazy wybranych urządzeń.
Zapraszamy do kontaktu!

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl