Oddziałuj na zmysły klienta, a łatwiej skłonisz go do zakupu. Po prostu pokaż mu, co masz najlepszego!
Oddziałuj na zmysły klienta, a łatwiej skłonisz go do zakupu. Po prostu pokaż mu, co masz najlepszego!

Wielki wysiłek specjalistów od marketingu skierowany jest m.in. na to, by przywiązywać konsumentów do konkretnej marki. Nierzadko nic z tego – w przypadku popularnych, codziennych wyrobów udaje się to osiągać jedynie wobec kilku procent z nich. Każda kolejna wizyta w sklepie oznacza zatem nowe zmagania o ich uwagę. Warto więc dbać o odpowiednią ekspozycje produktów spożywczych – tutaj decyzje zakupowe nader często dokonywane są w sposób impulsywny.

Spraw, by każdy zgłodniał na widok tego, co masz do zaoferowania

Rzeczywisty poziom jakości i atrakcyjna cena to nie wszystko, co może wpłynąć na zachowanie konsumenta – ilu zresztą naprawdę wnikliwie je analizuje dokonując codziennych zakupów, nie zadowalając się subiektywnym poczuciem usatysfakcjonowania? Dlatego często staramy się wzbudzać odpowiednie skojarzenia i emocje. Temu służy np. postać nieco rustykalnych, drewnianych regałów na pieczywo, już od lat stosowanych w wielu sklepach. Bezpośredni kontakt z produktem znacznie ułatwia wzbudzenie chęci jego posiadania. Dużą rolę w sprzedaży wyrobów spożywczych i gastronomii odgrywa więc zapach. M.in. dlatego piekarnia obecna bezpośrednio w sklepie, nawet jeśli dowożone jest do niej gotowe ciasto, zawsze sprzyja pobudzeniu popytu na pieczywo. Z kolei ta woń, która mogłaby unosić się z kuchni w rzeczywistości niekoniecznie może być dostatecznie intensywna i korzystna, stosuje się więc rozwiązania syntetyczne.

Zwykle wystarczy jednak po prostu jak najszerzej pokazać klientom to, co może trafić do ich koszyków bądź na stoliki. Od wielu lat powszechnie stosowane są więc witryny chłodnicze, dzięki którym cel ten można pogodzić z koniecznością zapewnienia oferowanym wyrobom właściwych warunków przechowywania.

Przekonaj się, jak doskonałe są nasze witryny chłodnicze

Zagospodarowanie przestrzeni punktu handlowego lub restauracji łączyć musi różne cele. Z jednej strony powinniśmy zadbać o jej ergonomiczną organizację, by zarówno wspomagała pracę personelu, jak i sprzyjała wyeksponowaniu towarów i zainteresowaniu konsumentów. Trzeba też zadbać o spójny, atrakcyjny wygląd całości. Jest to szczególnie istotne w lokalach gastronomicznych, gdzie budowa odpowiedniej atmosfery jest istotnym czynnikiem pozwalającym przyciągać do nas kolejnych gości.

Witryny chłodnicze oferowane przed Resto Quality stanowią znakomite rozwiązania, które z pewnością docenią wszyscy przedsiębiorcy pragnący efektownie zaaranżować swoje wnętrza. Urządzenia te dostępne są u nas w szeregu postaci, co pozwala bez żadnego trudu dobrać odpowiednie do każdego przeznaczenia.

Wygląd to jednak rzecz jasna nie wszystko. Równie doskonała jest ich strona techniczna. Tego rodzaju sprzęt musi pracować praktycznie cały czas. Konieczna jest więc najwyższa niezawodność oraz maksymalna energooszczędność. Konstruktorzy modeli znajdujących się w naszej ofercie wzięli również pod uwagę łatwość utrzymania w czystości i trwałość. Niejedna witryna odszraniana jest w dodatku automatycznie, co redukuje niezbędny nakład pracy ze strony personelu. Zapraszamy do zapoznania się z tym asortymentem bliżej i składania zamówień!

KONTAKT

12 307 06 72
FAX
12 345 03 28
E-MAIL
info@restoquality.pl
Resto Quality
  • Resto Quality Sp. z o.o. 30-554 Kraków

Sąd rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego: 0000511822, NIP: 675-150-38-22,
Kapitał zakładowy: 25 000,00 PLN

Dane kontaktowe

Prowadzimy szkolenia z obsługi sprzętów oraz organizujemy pokazy wybranych urządzeń.
Zapraszamy do kontaktu!

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl